Tuesday, October 5, 2010

:)

30.9.2010 ; THURSDAY

ALHAMDULILLAH..genaplah 6 hari aku berada kat rumah aku sndiri..n hari inilah hari minggu bg kami..batch 2010..tahun pertama..khamis n jumaat..
so. td kit0rang planning laa nak pergi tukar traveller's check..aku,fatin,sarah naek METR0 pergi ke sadat..dimana..disana ada suatu kawasan yang bernama tahrer.. n disanalah ada AMERICAN EXPRESS.. n ada bank TH0MAS..juz dua tempat ni je yg menerima pertukaran tc kami int0 USD..tapi..malangnya..
sesampainya kat TH0MAS bank..di0rang sudah xlayan kami..di0rang kata service smpai pkul 12,00 tengahari je..tp..time tu..jam baru je menunjukan pukul 11.30pagi..tapi kit0rang disuruh keluar dr bank tersebut..cis.. itulah perangai sebenar pak arab..xramah langsung..dah la cakap p0n..putar belit..huh!! sabar je laa..n kat AMERICAN EXPRESS plak..di0rang bg alasan 'duit d0lar dah habis"..huh!! alasan semata-mata..
di0rang ni xvbertimbang rasa langsung..aku ni KESUNTUKAN WANG!!!
[ aku nak beli buku..nak beli barang keperluan hiduo aku]..mana lah aku b0ley hidup..klau kat tangan aku xde wang langsung..SUBHANALLAH~~ t0longlah aku ya allah~~ permudahkanlah segala urusan hidup aku..aku hanya hambamu yang lemah..yang masih mentah utk menjalani hidup di bumi ardhu kinanah ini,ya ALLAH..

s0.dengan berbaki wang beberapa giniih..aku dan kwn aku pon..pergi lah mengisi per0t..per0t yg sudah berker0nc0ng.. n then..kit0rang jalan2 kejap..n pulanglah kami ke rumah dgn planning utk tukar tc aku..musnah..hancur lebur..impian aku nak beli buku hari sabtu ni pon..hancur..nak pinjam duet kwn2 pon xtergamak..hurmm..(hancur...hancur..semuanya hancur)))))))))))))) aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhh....
ASTAGHFIRULLAH HAL AZIIMM~~berderai air2 jernih di pipiku..

sempat juga aku singgah kat umah fatin..hmm..klau balik umah pon..duk s0rang2 jgak..roomate aku pergi city star,,sh0pping k0t..aku xikut di0rang..malass!!so..aku on9 laa..guna lappy aten...hehehehhehe..ye laa..al-maklum lah..rumah ku xde internet lg..huhu..
n..mungkin juga rezeki ku...sempat juga aku ber'skype' n ber'ym' dgn sdara mara aku..n yg penting skali..dapat tg0k wajah ma,,abah..n adek2 ku kat MALAYSIA..alhamdulillah~~

No comments: